sekolah pada hari sabtu

hari ni pada 23 April 2011 ada sekolah ganti . but , fazie kena join kursus kepimpinan untuk kelab dan persatuan peringkat alor gajah .
ouhh penat sangat2 tao .
mula2 fazie tak heran pun pasal kursus bcoz yg terlibat just pengerusi & setiausaha jea .
but bila fazie terdengar story yg 'si dia' ade join , perghh ! ape lagi tak nak lah lepaskan peluang nak jumpa dia lagi . hehe *gatal betol !

tapi kan , kursus tuh di tunda pulak ke minggu lagi satu (minggu ni)
so , dia tak join pun cuz dia join kawad MPAG . (kecewa yg amat)
terpaksa lah aku pegi kursus tuh even 'si dia' tak ade (sebab nama dah letak)

hurmm , aku terserempak plak dengan sorang minah ni .
SUMPAH aku meluat ! benci benci ! huh !
siapa ? kawan 'si dia' . 
1st time aku jumpa dia , rasa nak tegur lah . sebab kenal pun dari facebook jea .
tapi yg tak boleh blahh , dia jalan sebelah aku dengan muka kerek dea tuh . 
jalan menda** plak tuh . kerek ! rasa nak lempang2 jea minah sorang ni .
actually banyak lagi nak kutuk pasal dia , tapi malas lah .
fazie nak jadi budak baik ! hehe (yolah tuh)

balik dari kursus tuh pukul 5 .
penat tapi seronok jugak lah .
nak cuci mata , tapi tade mood pulak .
sebab ? hati fazie dah di curik sama 'si dia'
teruk kan fazie neh . orang dah tak nak dah lah kan .
bodohnya seorang gadis bila hati sudah di curik oleh seseorang yg sangat dia sayang =(
setiap masa fazie teringatkan dia .
your name forever the name on my lips....

0 nak glemer: