Showing posts with label contest. Show all posts
Showing posts with label contest. Show all posts

Contest Blog Simple But Awesome

 nak joinnn !


kalau join jugak , tekan banner laju2 . kbai <3

esok nak SPM boleh lak nak join contest lagi . hewhew xD

CONTEST ADDICTED TO SOMEONE


ni last contest fazie masuk buat masa ni . next week nak SPM . so , blog ni fazie tak nak updated sampai habis SPM . sorry kalau tak sempat nak blogwalking blog korang balik :) be nice oke .

ni banner dia :


ni syarat2 dia :
1. Mesti follow blog ALYAAYEP , HANANI , ATHIRAH , WANY ANDZATA
2. Like fanpage BELOG ALYA 
3. Mesti ahli kumpulan BBB ( kalau takpun takpee )
4. Terpulang kepada sesiapa sahaja, artis ke boyfriend ke sukahatilahh ! Takpaham? Ikut step ni :~ Siapakah gerangan itu?~ Mengapakah anda meminatinya?~ Contoh gambar orang tuu ~ Entry mesti syokk ! Dah habis? Lepastu cerita pasal diri pulak.. Eh? Banyak pulak! Takdalah, and then lepas tulis semua tuu sila letak juga gambar andaa ;)
5. Jikalau kurang daripada 15 orang, serta-merta contest ini akan batal 
6. Postkan link anda di blog ALYAAYEP  
7. Tarikh tutup 11/12/20118. 8.
8. 10 orang akan dipilih sebagai pemenang
9. Entry mesti ada : banner , syarat-syarat

agaknya siapalah orang yang fazie paling suka ni ? hehe . check it douutttt xD


CHACE CRAWFORD !


his smile ..... (melting inside ^.^)

siapa dia ni ? if korang tengok cerita Gossip Girl , mesti korang kenal . Nama dia dalam cerita tu Nathaniel Fitzwilliam Archibald (Nate Archibald) . macam kenal jek nama Archibald ni kan ? hewhew . Nama fazie gabung dengan nama dia . jadilah Fazierra Archibald . *berangan nak jadi bini dia xD

about Chace Crawford :
Full NameChristopher Chace Crawford Birth : July 18 , 1985 Was born in : Lubbock and raised in Dallas, Texas Occupation : Actor Awards : Choice TV: Male Breakout Star (2008 Teen Choice Awards), Choice TV Male: Drama (2009,2010, 2011 Teen Choice Awards)Film : Long Lost Son, The Covenant, Loaded, The Haunting of Molly Hartley, Twelve, Peace, Love and Misunderstanding, What To Expect When You're Expecting.Television Drama : Gossip Girl, Family Guy, Seth Macflane's Cavalcade of Cartoon Comedy, Robot Chicken

apesal kau minat sangat dengan mat saleh ni ? hoho . well , nowadays ramai budak2 yang addicted giler dengan artis k-pop . bukan fazie nak boikot ke ape . tapi malas pulak nak minat dorang sebab tengok artis k-pop ni muke semua cute miut . fazie pulak minat guy yang jenis super awesome handsome , badan tough and sweet gituu . hahaha . kerepek . since fazie mula tengok cerita Gossip Girl ni , memang dah cair tengok Chace Crawford ni . awwww handsomenyaaa kau ! terus melekat dekat TV setiap hari Selasa , 10:30 malam . *macam iklan pulak -.-' 

nak tengok pic dia lagi tak ? hehe jom jom !






inilah huge fan Chace Crawford . hewhew :D

something about me 
  • full name Nur Fazirah Mahat . as known as Fazie
  • stay in Melaka
  • fussy , love glamorous thing , friendly and sometimes poyo sikit :D
  • seventeennnnn (SPM victim)
  • blogging , music , tv , lemonade , pinky stuff ^^



oke donee ! wish me luck for SPM !

Contest Saya Suka Blogskin !



nak join contest ni pulak . muehehe . ini kes sebab takde keje lain . oke meh tengok banner dia yang meletop tu


kalau nak join tekan banner ni laju2 !

kenapa fazie suka blogskin ? sebabnya ialah :

lebih kemas , menarik , super awesome , unik , cantik dan menunjukkan kekreatifan seseorang tu design blogskin dia sendiri . just main code dan kite boleh dapatkan blog idaman . *macam iklan pulak .
tapi blogskin ni bukan fazie edit sepenuhnya , a big thanks to Qay sebab dia yang tolong edit dan cantikkan blog ni nampak lebih awesome . hehe thanks a lot ^^

oke donee . nak cari contest lagi nak join banyak2 . hewhew :D

Contest ' I'M PROUD TO BE A BLOGGER'



tengah malam ni nak post contest pulak . thanks to cik wawa kerana menjemput saya untuk join contest ini ^^
ini banner dia . smart gituu 


slogan :

saya berbangga menjadi sorang blogger kerana saya boleh berkongsi ilmu dan menulis adalah sebahagian daripada hobi saya :)
itu dah lebih 15 . tapi megikut perkiraan fazie , ayat tu tak termasuk dengan ayat yang diberi (yang berkaler merah tu) hehe pape jela . just try my luck :)

nak tag mereka ni :
oke done ! nak tidoooo . bubye ! have a good day :)

"about me" contest by aisyah

hai ! kali ni rasa nak join satu contest yang menarik pulak . meh tengok banner dia

agak2 dah berkenan tu , jom la join joyah . hihi :D

pertama sekali nama saya ialah

NUR FAZIRAH BINTI MAHAT

atau lebih dikenali dengan panggilan fazie :)
umur saya
17 tahun

mangsa SPM 2011 :(
saya tinggal dan lahir di

ALOR GAJAH , MELAKA

nak datang raya ? jom2 !
tarikh lahir
8 JUN 1994

dah lepas :)


inilah orangnye . bajet cute jea :p

hidup fazie penuh dengan kisah suka dan duka . tapi kebanyakkannya suka lah . sebab fazie seorang yang happy-go-lucky :D . seorang yang sederhana tapi berangan nak jadi glamor . sebab tu lah blog ni di namakan princessloveglamorous :)

fazie tak ada boyfriend , (sobs sobs) tapi fazie ada

FAMILY & BEST FRIEND FOREVER (BFF)
kalau mereka tak ada , boleh pengsan tao . hihi :D

MY FAMILY

dari kiri : mimie , alynn , suhaila , zaitun (bonda) , mahat (ayahanda) , damia , miera dan saya :)
keluarga tercinta 

sepupu yang gila2 ! sayangg korang :)

fazie bertuah sangat dapat keluarga macam mereka . terima kasih ya ALLAH kerana kurniakan saya keluarga yang bahagia dan gembira ni :)

MY BEST FRIEND FOREVER (BFF)
mereka pelengkap hidup saya :)

seha , saya , ekyn 
my true BFF !

BUDAK KELAS YANG HAPPENING !
tayang baju kelas kejap . hihi lawa tak ?


kamilah juara ! yeahh :D


mereka ni keluarga fazie jugak . tagline kelas kami 

WE ARE BIG FAMILY !

oke cukup pasal dorang , ini pasal fazie pulak

  • seorang yang ceria , suka buat kawan2 ketawa bila mereka bersama fazie
  • kuat cemburu 
  • kadang2 agak sensitif
  • sangat cerewet dan sangat teliti orangnya
  • penyayang lah jugak :)
  • agak slow dan blurrr 
  • suka berangan 
  • suka menangguhkan kerja sampailah ke satu tahap tu langsung tak buat kerja yang di suruh :p
  • berfikiran jauh ke hadapan
  • cepat berubah mood dan emosi 
  • suka menghafal lagu2 english dan suka menyanyi sebelum tido :D
  • suka benda2 yang berkaler pink . minah pink woo ^^ 
  • prefer vanilla than chocs .
my principles :

life is so amazing and fabulous . just keep moving on , leave who annoyed you , love who love you . so stay fabulous !


oke tu jea about me :)
kepada sesiapa yang tak puas hati , sila komen . hihi . k baii !



mintak tolong semuaaa !

fazie ada masuk satu contest . ini diaaaa


just click banner tu , and like pic fazie ehh .
serious fazie terlambat mintak like dari orang sebab tak perasan pic tu dah di upload . waaa ! orang lain dah beratus2 like , fazie cuma ade bape kerat jea likenyee . sedih sedih :(

so mintak tolong sangat yea . jasa anda amatlah dihargai . arigato !

contest photo paling kawai

hi hi hi . hari ni dua post pulak fazie buat . tapi ni fazie terasa nak join contest pulak . contest ape ? nah ini banner dia


mari lah kita beramai2 join contest Mr. Domo ni . ini contest pertama dia . bagi lah support yea . hadiah dia pun lumayan jugak . untuk maklumat lanjut , sila click banner tu yea kawan2 . hihi

ini dia picture fazie . 


ini baju raya tahun lepas tao . simple2 jea . asyik2 pic ni kan ? sorii lah fazie takde pic lain yang pakai baju raya . ini pun masa fazie pegi johor pakcik saya yang 'cool' tu kahwin . hihi . skema punye ayat .


on the way nak pegi Johor . dalam kete . hihi .

taggie :
oke done !

fazie menang contest I ♥ Blogging !

whoot whoot ! hello guys ! gumbiranya fazie hari ni sebab fazie menang contest  i ♥ blogging . seriously tak sangka sangat . entri pasal contest tu tak lah sehebat mana . nak tengok ke entri tu ? klik sini  


tengok2 kat shoutbox ade macam ni



ape lagi , usha lah link yang diberi nak  tahu fazie dapat tempat ke berapa . 


terharunya ! (kesat2 air mata) 
terima kasih kepada penganjur contest ni iaitu Achik Syida kerana sudi memilih fazie untuk tempat ketiga . first time ouhh dapat menang contest :D

tak lupa jugak kepada kak ieqah dan ifwat yang sudi komen entri fazie time tu . terima kasih banyak2 :)

hadiahnya topap . memang lumayan . hehe 

contest shawl dan aku !

hello earthlings ! nampak fazie masuk contest lagi ? muahahaha . takde keje punye pasal dan ini satu jemputan dari yuhuu kayangan  



kalau korang nak join pegi picit banner di atas ini yea .

oke ini pic yang aku pertaruhkan . 

simple jea , sebab fazie tak reti sangat pakai shawl (shawl ke ni ?) ini pun bestie fazie yang ajar waktu program peningkatan ilmu dekat Tanjung Bidara dulu .

bersama incik cili . buruk gila pic ni -.- 

ini baru shawl kan ? hehe . nak letak pic ni jugak . syarat dia jugak ada tulis , boleh letak byk2 pic . tp takkan nak letak sejuta lemon pulak ? 2 cukup lah yea :D
kepada kaum hawa , marilah kita bersama2 memeriahkan lagi contest ni . hadiahnya berkaitan dengan Hari Raya nanti . wow , masyuk lah kalau siapa dapat .

oke i'm done . maaflah kalau gambar saya ni tak berapa nak cantik :)

lagi satu pic nak menyelit .

was taken by emmeliya . waktu SUKMA 2010 di Melaka ! joget arab bersama incik loyang . mcm nenek sihir pun ada . juri , pic ni tak termasuk dalam contest yea . saje2 jea masuk dalam post entri ni :D

Contest: I ♥ Blogging!


hello readers ! wahh contest lagi . boleh kata setiap hari fazie slalu join satu contest . oke kali ni contestnye agak menarik . sebab dia berkenaan kenapa korang suka blogging !

kenapa fazie suka blogging ?

oke fazie mula berblogging ni since tahun 2010 . itu pun bermula dari kakak fazie , dia yang mula kenalkan blogspot ni . pada mulanya fazie agak kurang berminat . yela fazie tak suka sangat menulis . lepas tu , blog tu fazie biarkan bersawang sampailah sekarang . (sebab dah lupa paswod)

tak lama kemudian , blogging sudah menjadi tren budak2 sekarang . ingatkan fazie malas nak ikut tren , yela budak tak pandai nak menulis sangat . and then datang seorang kawan fazie ni tanya "asal kau tak join blog? kau kan kreatif ?" lepas tengok ada budak bawah umur pun dah pandai berblogging , apa lagi memang rasa tercabar lah . and then fazie start berblogging balik pada bulan Februari 2011 . 

memang tak reti nak edit blog sangat , masa tuh pakai design template . seriously memang buruk gila lah blog fazie tu . follower pun ciput jea . masa tu timbul minat nak berblogging sebab fazie ada boyfie :) biasalah nak tayang bf sendiri . tak lama kemudian , clash . amik kau , sibuk nak tayang2 bf last2 clash . masa tu , fazie suka luahkan perasaan sedih ni dekat blog . biasalah buat macam diary jea blog ni . sebab fazie tahu , ex bf fazie baca setiap apa fazie tulis pasal dia . tapi dia bukan peduli pun . hurmm buang masa betul . 

selepas tu fazie nekad tak mau lagi cerita kesedihan fazie ni . fazie just post benda2 di sekeliling fazie dan ketagih nak edit blog nak jadi lebih menarik dan cute ! haha tak cute pun blog ni . kenangan manis sejak berblogging ni ialah masa mula2 anjurkan satu contest iaitu BLOGLIST MSZFAZIERRA . sambutan dari blogger lain amat memberangsangkan . terharu sangat :') . masa tu , follower dah semakin meningkat . 
ini banner contest pertama anjuran fazie :)


sehingga lah ke hari ni , fazie dah ketagih nak berblogging sebab nak kongsi maklumat , sedikit tentang kehidupan fazie yang tak bermakna sangat dan mencari info2 yang menarik dari blogger yang lain . akhir kata berblogging ni memang sangat menarik selain korang berfacebook jea . sebab tu lah 
 I ♥ Blogging!

minta maaf jika fazie ada terkasar bahasa dan ada yang terasa hati dengan entri kali ni . harap pihak juri contest ni berpuas hati dengan cerita saya yang tak berapa nak menarik ni . maaf jika panjang dan membosankan . ini kisah benar dan tiada tokok tambah . sekian :)

saya join contest the best picture of me :)


bonjour ! hello . sorry , tak dapat mengawal diri daripada join contest2 yang menarik walaupun dah ade post entri kat bawah ni my last update . tapi dah ternampak pulak contest ni , dan di tag pulak oleh kak ieqah memang tak boleh nak elak . hehe .

nice kan banner contest ni . huhu jeles ouhh . kak engku sweet mcm candy . (bukan bodek oke)
so , for this contest fazie nak letak satu the best picture of me . ini dia . jeng jeng !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


oke , pic ni jadi the best picture of me sebab pic ni fazie di ambil masa majlis perkahwinan pakcik saya yang 'kool' di Johor . hehe . kalau dah kenal dia , korang akan tahu sebab dia jadi 'kool' . ngehee . 

lagi satu , tengoklah pose fazie dalam pic ni . macam kayu kan ? berangan nak jadi model tapi kayu . sampailah sorang kawan baik fazie cakap pic ni macam nampak fazie pregnant . asam krebel betol -.-'
tapi , fazie still suke pic ni walau orang cakap2 pic ni macam bla bla bla . 

kalau korang nak join contest yang amat menarik ni TEKAN SINI ! banyak hadiah yang menarik menanti korang sampai membuat korang rambang mata . kalau fazie tak menang pun takpe , just nak meriahkan lagi contest ni . 

taggie 

oke done ! nak tidooo esok nak pegi tanjung bidara . wish me luck !

contest blog saya comel


hello , hari ni nak join satu contest . hadiah dia pun lumayan jugak . agak2 tengah boring ni tak tao nak post ape , masuk contest jelaa . oke ini banner dia


 kena 4 orang , so fazie nak tag
ecah 

tarikh tutup dia 17 Julai 2011
agak2 kalau korang nak join tuh , meh tekan sini
oke done !

Contest Bloglist Miszfazierra


buat kali pertama fazie nak anjurkan satu contest bloglist sendiri . hehe . kalau nak join teruskanlah membaca entri ni yea .

mudah jea kalau korang nak join . tapi ini lebih terbuka kepada blogger yang baru .

Syarat-syaratnya :
  • mesti follow blog fazie (wajib)
  • mesti ada blog sendiri . bukan curik blog orang lain yea
  • terbuka kepada blogger perempuan mahupun blogger lelaki
  • follower hendaklah di bawah 300
  • blog mesti ringan , kemas dan menarik
  • hendaklah tulis satu entri pasal contest ni dan letak link korang dekat ruangan komen post entri fazie ni
hah ! jangan lupe , letakkan banner di bawah ni dalam post entri korang yea


keputusan akan di umumkan pada 23 Jun 2011 pada pukul 8.00 malam .
5 orang pemenang akan di pilih dan di letakkan dalam bloglist fazie iaitu 'the best'

oke that's all . good luck guys !

like lah skali fan page facebook fazie yang sebelah kanan ni yea

fazie menang !

assalammualaikum semua !

seronok sangat lah hari ni . exam midyear finally dah habis . dekat sekolah tadi asik gelak tengok kerenah bestie2 fazie tuh . macam2 , pening pale di buatnye . balik dari sekolah , macam biasa buka lappy terus online nak tahu result contest yang fazie masuk tuh . alaa , bloglist MyMye MyMya . dengan penuh harapan , fazie tengok blog kakak comel tuh .

perghh , korang tengok gambar bawah ni !


wahh ! fazie menang lah ! huhu terharunya :')
first time masuk contest sebegini , terus menang . hehe thank you very much kak MyMye MyMya sebab pilih saya jadi bloglist akak . saya appreciate sangat2 .

lainkali kalau ada contest nak try masuk jugaklah !