I QUIT !




hello earthlings ! dah tiba masanya fazie untuk berhenti berblogging . tapi bukan untuk selamanya , untuk sementara jea . sebab tak lama lagi fazie dah nak SPM . exam yang penting dan menentukan masa depan fazie . terpaksa lah fazie berkorban tahan nafsu untuk berhenti berblogging . sedihnye !

bermula daripada hari ini , 6 Oktober 2011 fazie telah bercuti daripada berblogging sehingga 6 Disember 2011 iaitu pada hari tamatnya SPM fazie . harap kali ini bukan hangat2 tahi ayam . doakan fazie ya semua ! sepanjang fazie tak ada ni tolong jaga elok2 blog ni . janganlah rosakkan blog kesayangan fazie ni oke ? :)

fazie dah dapat satin shawl ! lepas ni boleh jadi macam Hana Tajima & Yuna . hehe jangan jelly ya korang :p


warkah terakhir :
fazie nak mintak maaf dari hujung rambut sampai ke hujung kaki kalau fazie ada terkasar bahasa , terkecikkan hati korang , tersentapkan hati korang . ampunkan fazie ya supaya fazie boleh jawab SPM dengan hati yang tenang . doakan kejayaan fazie dan terima kasih atas segala nasihat dan teguran korang selama ini . fazie hargai sangat2 . semoga Tuhan sahaja dapat membalasnya . fazie akan berusaha dengan sebaik mungkin sehingga menjadi orang yang berjaya ! kalau korang rindu fazie , jerit dekat shoutbox tu kuat2 nanti fazie terjah balik kalau ada kesempatan :) tapi sape jugak nak rindu fazie ? hehe perasan betul minah ni . mungkin blog ni akan sunyi sepi . selamat tinggal dunia blog . fazie akan merindui korang semua :) 

GOOD BYE ! HAVE A GOOD DAY . I'LL MISS YOU GUYS . ASSALAMMUALAIKUM... :)

Tarikh SPM : 14 NOVEMBER - 6 DISEMBER