inai di jariku :)

Assalammualaikum w.b.t semua pembaca . *ayat yang begitu nerdy .
hari ni nak post pasal jari ku yang berwarna oren gitu . tu inai ye anak-anak . hehe macamlah orang tak tahu kan ? biasanya inai ni pengantin baru yang pakai biar nampak manis je jari dorang tu . tapi fazie yang belum kahwin ni sibuk nak pakai jugak . ini inainye . murah je , korang boleh beli 10 kotak


saje nak kaburkan inai tu nanti korang nak tiru *gurau

inilah hasilnya


warna dia tak begitu menyerlah , maaf :D

tadi tengah2 kerja , bos ade tegur "ambui 10 jari berinai," fazie hanya mampu tergelak . sebenarnya tak tahu nak cakap ape . hehe malu lah !

*ini post gedik :p


7 nak glemer:

cik jiehah シ said...

cantekk,.. ;D

Ninie said...

Fazie pakai inai ape ni??? Yg dlm bekas cam ubat gigi tu ek?? bestnya....

alyaclumsy said...

ingat dah kawen td masa baca tajuk entry, hihi

syahirooAhmad said...

cantik jari kuku tu... ha pasni mesti org kat hentian tu berenti mengurat cik fazie.. ialah jari berinai tu kan melambangkan 'si dia yang dah bertunang".. hehe

miszfazierra said...

cik jiehah : thanks :D
kak ninie : a'ah bekas dia tu mcm ubt gigi tu
kak alya : hehe saje buat gempak
syahiroo : hehe tao tkpe :D

Dda Ly said...

hehe saye pon gatal² pki inai baru² ni..pgi bank, officer tu tegur.."baru kawin ke? " huhuh anak da 4 kot ni! hahaha :P

meh ke rumah..
mia takmo g skolah...
keep in touch ok..:)

Cik Rose Cute said...

follow sini...