Nak review novel : Untuk Sekali Lagi

Assalammualaikum w.b.t.....


Sepanjang cuti sekolah ni fazie rasa macam nak baca novel ni balik. fazie nak bagi 8/10 bintang 
cerita ni memang layan kalau korang baca dan memerlukan kesabaran yang tinggi sebab cerita ni kebanyakannya sedih sangat sampai fazie meleleh air mata :'( sobs sobs

Ehem! lagi satu cerita ni fazie beli dengan duit sendiri. hasil duit gaji fazie kerja dulu masa tengah tunggu result SPM. agak2 tengah bosan jaga kedai asam, belacan, cencaluk, jeruk, kopok tu fazie baca lah novel ni. Lagipun fazie beli novel ni masa tengah promotion dapatlah diskaun dari harga yang sebenar RM21.00, fazie cuma dapat beli dengan harga RM19.90. murah kan kan kan? heheeee :D

nak tahu sinopsis dia? ni dia.......

RASHIDAH - sekalipun dia datang dan pergi sesuka hatinya, namun aku pasrah. walaupun aku cuba membina tembok kebencian padanya, namun kebencian itu bagai tiada di dalam diri ini. sejauh mana dia pergi, aku masih tetap mahunya kembali. aku ingin membina semula mahligai bahagia kami yang sudah goyah walaupun diri ini sakit akibat kekejaman yang dilakukannya. dan lebih parah lagi... aku difitnah!

KAMAL - kemewahan dan pangkat itulah yang menjadi tunjang untuk aku mencapai matlamat dan cita-cita. kini, aku berjaya memperolehnya. perlukah aku kembali ke rumah itu setelah melihat apa yang telah dilakukan olehnya? adakah aku suami yang kejam? tidak! biarkan dia rasa. sayang aku padanya sudah pudar!

SYUHADAH - aku cinta padanya walaupun aku dituduh perampas! tiada niat di hati ini untuk merenggut kebahagiaan orang lain. aku hanya mahukan lelaki itu bersikap adil. namun aku tidak boleh terima dia menyakiti perasaan wanita itu kerana aku juga murah dengan air mata.
Rashidah dan Syuhadah menjadi taruhan kasih sayang Kamal. kedua-duanya saling memerlukan, namun ada sesuatu  yang mengejar bayang-bayangnya. dia tersungkur mencari kebahagiaan yang hilang!

Kalau korang salah seorang yang suka baca novel, cepat dapatkan novel ni tau sebab cerita ni memang syok habis. Rugi sape tak baca novel ni. *macam model iklan lah pulok

Ok sekian... (esok update lagi!)

5 nak glemer:

IEQAH said...

akak sukaa baca novel jugak..nk pinjammm ahh yg ni..akak takdaa..hehehe

KechikumA said...

Wow, dah lama tak baca novel.
Terasa nak baca pulak bila ada orang promote ni, haha. :p

miszfazierra said...

@IEQAH
boleh jek nanti saya post kat akak yea :D

miszfazierra said...

@KechikumA
hehe ape tunggu lg beli lah ^^

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

wahhhhhhh mcm best nye kene beli nie hehe
cik eyla kaki novel dikala ade waktu lapang jer membaca