selamat hari bapa , abah !


hey , HAPPY FATHER'S DAY !
entri kali ni khusus buat bapa saya iaitu MAHAT BIN NORDIN 

abah seorang polis yang hebat !

ketika fazie lahir di dunia ini , mak cakap bukan abah fazie yang azankan fazie . masa tu , abah saya ada kursus . tapi fazie tahu mesti abah gembira kan sewaktu fazie dah selamat dilahirkan dan mak pun selamat jugak :)
NUR FAZIRAH nama yang diberi oleh abah fazie . thanks for the sweet name :)

ketika fazie mula mengenal dunia , abah mendidik dengan penuh kasih sayang . walaupun kadang2 abah agak sibuk dengan kerja , abah ada jugak luangkan masa bersama anak-anaknya bawak pergi jalan2 .
selalunya , pada hari ahad abah dengan mak bawak kami pergi Putrajaya , jalan2 dekat sana . tapi sekarang dah tak dapat pergi jalan2 dekat Putrajaya sebab kami dah menetap di Melaka :(

bila fazie dah mencapai umur 17 tahun , fazie masih mempunyai seorang abah yang terhebat . terima kasih abah , kerana masih sudi menjaga saya sampai ke hari ini . walaupun fazie pernah kena rotan sebab kenakalan  masa zaman remaja , fazie terima sebagai pengajaran dalam hidup . PROMISE TAK MAHU BUAT LAGI .

abahlah bapa juara sedunia . abah lah yang terhebat ! tapi , setiap manusia tak lepas dari melakukan kesilapan , fazie dah lama maafkan abah . fazie tetap sayangkan abah sampai bila-bila .

KELAKAR , PENYAYANG , BAIK HATI , BERTANGGUNGJAWAB , HANDSOME itulah abah fazie :) hehe . 



i do love you abah 


p/s : entri ni fazie join satu segmen . kalau nak join klik sini



3 nak glemer:

Afiq Ryunosuke said...

^.^ ayah adik pon polis ek~~
ayah abg pon polis....
merangkap lans koperal di balai istana~~
hehe

miszFAZIE said...

@Afiq Ryunosuke
hehe yeke . abah sy lans koperal jgak :)

Ayien Ocaca said...

heppy father day to all :)