artis freemason .



hey guys . hari tu fazie jalan2 dekat youtube and then terjumpa pasal penipuan sejarah .
penipuan sejarah ?
rupanya pasal zaman batu tak pernah wujud . hoh . *selama ni kita di tipu hidup2 oleh buku teks sejarah ke ? ni nak serang bekas pengetua fazie ni . sebab dia yang buat buku sejarah tu .tapi buku teks form4 lah . nama dia Dr.Hjh Rosnanaini . hehe . sesuke hati je kau nak serang2 . nanti  ada yang kena saman .

sambung balik , zaman batu , paleolitik , mesolitik , neolitik dan logam tak pernah wujud pun . kita tertipu oleh teori Charles Darwin , alah yang teori dia kata kita semua ni dari beruk tu . nak tengok full pasal video tu ? tgk sini (take your time) :





amacam percaya ke tidak ? yang penting kita mestilah percaya kepada kitab al-Quran . kepada pelajar sekolah korang terpaksa lah baca sebab nanti korang kena jawab exam berdasarkan buku teks bukan video ni yea . 
sambungan video tu pulak (bahagian kedua) dia menjelaskan dari mana asalnya kepercayaan freemason ni atau pemujaan syaitan . korang tgk video ini pulak :
seram pulak rasanya lepas tengok video ni . rasa macam tak nak duduk dkat planet bumi ni lagi . bermacam2 helah yang dorang buat . 
oke , apa kaitan dengan artis freemason pulak ? macam korang tahu , biasanya artis Hollywood mestilah lebih famous kan ? nak tahu apa rahsia dorang cepat famous dan mempunyai peminat yang begitu ramai ?
jawapannya :


i sell my soul to the devil 

kenapa dorang buat macam tu ? ini kerana mahukan kemewahan dunia dengan cepat . mudah jea tak perlu nak susah payah sangat . siapa artis yang jual jiwa ? antaranya :
Justin Bieber , Beyonce , Lady Gaga , Katy Perry , Rihanna .

well korang just search dekat youtube.com and type Justin Bieber is Illuminati . confirm berlambak . korang tengok dan fikirkan . perlu ke kita support dorang ? ada yang sampai terlampau addicted dengan mereka . fazie pun pernah minat dengan Rihanna . malah semua lagu dia fazie hafal . tapi sejak dah tahu dia antara artis freemason , fazie dah seram sejuk . hishh apa lah nak jadi dengan dunia ni .terpulang dekat korang sama ada nak percaya atau tidak . fazie just share apa yang patut . tepuk dada tanya iman :)



Ya Allah selamatkanlah semua umat Islam daripada penipuan duniawi ini :)

15 nak glemer:

Unknown said...

time blaja kt KMJ dulu, lecturer byk tunjuk video nie.
seram, seram.
takut kot.

syahirooAhmad said...

ohh baru tahu. ade episod dua ke? ha nih yang tak sabar nak tengok..

faz.. thanks share.. :) cam mane preparation exam? bape peratos dah?

Unknown said...

@syahirooAhmad
welcome :)
baru 50 pratus . hehe :D

ftnbhrzlhnf said...

yang first tu dah lama tengok..tak tahu pulak ada siri ke2...memang jahatlah dia cakap manusia ni bermula dripda bentuk beeruk. padaahal Nabi Adam tu sebenarnya berbentuk org...Hate Freemanson....arrgh...memang simbol "Rock" pon takleh buat...Kristian pon agama Allah jugak tapi bukan that Freemanson

Unknown said...

@Fatin
yupp . tp freemason yg dah mnyesatkan dorang :)

Shahril Azmil said...

video nie asl nyer 1part je then di separate kn jd 2part

Unknown said...

@Shahril Azmil
mybe pnjang sgt kot ?

Unknown said...

@KechikumA
mmg seram sejuk :D

syahirooAhmad said...

50%? haish.. lagi bape hari je ni dik oi...

Unknown said...

pengetua awk, bekas pengetua sekolah saya-lah :)

Hanis Hashim said...

Hanis Nak Share Entry Ni Kat Blog , Boleh ?

Anonymous said...

hey . check youtube . search The Arrivals . kat situ die akan cerita dari mula sampai penghabisan . awak kena tengok setiap hari . awak akan nampak tanda2 nya .

THE ARRIVALS in MALAY SUB - search nie .

and 14 PERMINTAAN SURUHANJAYA INTERFAITH COMMISSION (IFC)

kat situ awak bole nampak apa yang suda jadi and belum jadi . lebih menakutkan . tadika2 sekarang ada yang mengajar kanak2 menyanyikan lagu2 sembahyang orang CHRISTIAN . BELIEVE IT OR NOT ?

cerita kartun Mieckey Mouse . Ada sesetengah menunjukkan menyembahan2 kepada syaitan dan iblis . cerita Aladdin . Jin itu menjanjikan segalanya . perasan tak ada naga menghembuskan api . dan ada 3 orang wanita berbaju merah ?

3 orang gadis itu jua ada kaitan dalam menjadi hamba syaitan .

dan berhati2 dengan lagu Rihana , Madonna , Christina Aquelira . Mereka menyembahi syaitan .

wallahualam , , , ,

Unknown said...

Mieyka : oke thanks for the info :)

Leo said...

hey saya post nie kat blog, okey? thanks

Unknown said...

thealienoidz : boleh jea dear :)