10 Haiwan Pembunuh Manusia Paling Terkenal

Assalamualaikum...

Seganas mana pun seseekor haiwan itu, jarang sekali ia menjadikan manusia sebagai sasarannya. Namun atas sebab-sebab tertentu, terdapat segelintir haiwan buas mula menyasarkan manusia dengan pelbagai tujuan. Ada yang ingin dijadikan makanan dan ada pula yang membunuh manusia sekadar untuk suka-suka. Ikuti senarai 10 haiwan pembunuh manusia yang terkenal ini :




10. THE LIONS OF NJOMBE



9. TWO TOED TOM



8. KESAGAKE



7. THE NEW JERSEY SHARK



6. THE BEAR OF MYSORE



5. THE BEAST OF GEVAUDEN



4. THE TSAVO LIONS



3. THE PANAR LEOPARD



2. THE CHAMPAWAT TIGRESS



1.GUSTAVE

sumber: SELEKSI

9 nak glemer:

Nick Nashram said...

seganas2 binatang kat atas tu ganas lg manusia..huhu..kalo x takde la sume binatang tu makin pupus.

Misz Fazie said...

@Nick Nashram
yup betul tu :)

Hanida Moss said...

Lion, bear, tiger comel.. kalau lah mereka kecik.. hehe

sa mic said...

binatang tak akan bertindak kalau kita tak ganggu dia . Tapi orang sekarang lagi bahaya dari binatang, hahahaha adeeeh

aQu Mad said...

manusia lagi ganas. cth, yahudi bunuh org islam(palestine)

CikMunBlogger said...

setakat kita nie , alaaa celah gigi dorang je kan . hehe

seganas ganas dorang , dorang bela anak dorang . manusia ? hehe

CikMunBlogger said...

setakat kita nie , alaaa celah gigi dorang je kan . hehe

seganas ganas dorang , dorang bela anak dorang . manusia ? hehe

Puteri Kasih said...

diorang menyerang sebab takutkan kita kot :)hehehe

-meeSUPERGIRL- said...

semua gigi tajam . haha