Salah beli?!

Assalamualaikum...

Tumblr_inline_mfut1x3o9d1qaqsz7_large


hai. hari ni hari pertama sekolah. macam-macam ragam bebudak pagi tadi. tapi yang pasti semua bau kedai. 

tapi yang pasti tadi pergi sekolah dah siap-siap baru perasan baju sekolah kecik! inilah padahnya kalau masa beli main ukur lepas tu bukan reti tengok betul-betul. dah beli, baru rasa menyesal. hahar. padan muke.

korang pernah tak kena situasi ni? beli barang main ambik jek tak sempat nak belek-belek. bila dah pakai, baru perasan barang yang korang beli tu tak sesuai dengan korang. rasa macam nak menjerit jek tapi tak guna, dah beli punya pasal -,-






4 nak glemer:

Hnahdy said...

adoi.. xcheck dulu la tu.hehe xpernah lagi jd cmtu

Hana Nordin said...

pernah sgt . haha . guling2 mengamuk la ,

Shiyda Aqma said...

penah . hehe rasa nk mnanges tau . haha

sa mic said...

dah selalu macam ni ! Hahaha boleh dikatakan habitlah part beli barang tak tengok ni ;P