Tahniah Yuna!



Akhirnya Anugerah Juara Lagu ke 27 dimenangi oleh Yunalis Zarai menerusi lagu beliau Terukir Di Bintang. Tahniah lah Yuna dan juga kepada Aizat yang menggantikan tempat Yuna di saat-saat akhir. Lagu ni memang fazie minat. Weheee..


Antara senarai pemenang AJL 27 :
Persembahan terbaik - Teman Pengganti Black dan RJ
Vokal Terbaik - Ku Akui Hafiz
Tempat ketiga - Ku Akui Hafiz
Tempat kedua - Idola Azlan and the Typewriter
Juara Lagu - Terukir Di Bintang Aizat


Tahniah kepada semua pemenang! Yang tak menang tu boleh cuba tahun depan. Apepun AJL 27 memang terbaik! Gabungan seni dan muzik yang mantap! Dengar cerita Yuna dapat bergabung dengan David Foster (komposer Hollywood yang terkenal). Dah rezeki Yuna kan.. sekali lagi tahniah Yuna!
posted from Bloggeroid

11 nak glemer:

aQu Mad said...

Yuna memang terbaik ar.

Ieyra Ghani said...

tahniah semua pemenang..jemput baca http://bunnybablooo.blogspot.com/2013/01/prayforpantaitimur.html

CikMunBlogger said...

tahniah yuna dan aizat kerana menjayakan lagu yuna dengan berjaya :D

Puteri Kasih said...

lagu terukir di bintang memang best :)

Dikbi Kamaruddin said...

tahniah Yuna, Aizat & The Pahlawan... yang lain pun tahniah juga.. persembahan yang tak mengecewakan masing2

ANNA MARIANA said...

tahniah yuna..

Nick Nashram said...

suka dengar lagu hafiz lagi.
banyak kali dengar pun tak puas..huhu

Leeza dayasari [santai leeza] said...

Yahoooooooooooo... suka sgt.

Shiyda Aqma said...

tahniah yuna , tak tgk pn juara lagu . huuu

sa mic said...

hafiz dah tiga tahun turut2 menang vokal, hehe xD ..oh hafizkuuu

zila manaf said...

ni yg nak beli cwn merah nih hihi