nak luahkan sekejap :)


sorry kalau entri kali ni jiwang plus gedik . kalau tak nak baca , i'm oke :)

bila di fikirkan balik , buang masa 'bercouple' ni . tapi nak buat macam mana , benda dah jadi so let it be . buang yang keruh ambil yang jernih . pengalaman mengajar kita jadi lebih dewasa .
cuma fazie nak tulis betapa hancur hati kalau korang dapat tahu yang sebenar-benarnya orang yang pernah korang sayang selama ni tipu korang bulat2 . sakit hati bukan ?

means , dia pernah ucapkan kata2 cinta pada korang . kata2 tu terus terpahat di hati kan ? hmmm romantic . but one day you realize , kata2 itu hanyalah penipuan yang paling kejam . sakit hati bukan ?

so itulah yang fazie kena . hanya tuhan sahajalah yang tahu fazie berperang menahan sebak sejak dapat tahu kebenarannya . terasa diri tersangatlah bodoh plus bangang . (sorry for the harsh words)

moreover , bila dapat tahu orang yang kita sayang rupa-rupanya dia ada hati dekat kawan baik korang sendiri . dia cuma mengambil kesempatan 'bercouple' dengan korang hanya untuk mendekati orang yang dia suka (kawan baik korang sendiri) sial sakit hati bukan ?

this is totally for capital A .

seterusnya ...

terkena dengan perbuatan sendiri . means , disebabkan kesakitan hati yang terlalu mendalam pasti susah nak melupakan ex macam fazie tadi kan ? dalam tempoh untuk merawat luka parah tuh , tiba2 hadir seseorang . bersyukur dapat kenal orang sebaik dia . akan tetapi , luka dalam hati masih belum dapat dipulihkan . asyik teringat akan si dia (ex yang kejam) . tetapi , si dia (kekasih baru) telah salah anggap . dia menghukum kamu . dia langsung tidak pedulikan kamu sampailah kamu sendiri tak sanggup diperlakukan sebegitu .mengambil keputusan untuk berpisah .

tak lama kemudian , dia telah kembali kepada kekasih lamanya . tak sangka . tak terfikir ke sewaktu dia bersama kamu dia juga teringat akan bekas kekasihnya juga ? nasib badan . terima kasih kerana pernah mengucapkan kata cinta yang palsu .

totally for capital 'A' (but different person)


so kalau korang baca entri ni diharapkan jangan terlalu mudah percayakan seorang yang bernama lelaki . kenali betul2 hati budi dia dahulu baru ke peringkat seterusnya . biarlah orang kata korang ni kuno ke ape ke , janji jangan menyesal di kemudian hari .
thanks for reading :)

4 nak glemer:

Ieqahgajah said...

ala sabo ye lalink..now lalink da ada tak pgubat ati lalink..hehe :)

Unknown said...

@IEQAH ade kot . hee :D

Nur Faezah Roslan said...

laaa ??sape kwn bek kau tuh ???hhuhuu ! besabo yaww

Unknown said...

@Nur Faezah Roslan
aiyaa buat2 tak knal lak papa neh .