Lawak 5E2 !

hello earthlings ! nak tayang lukisan hasil karya kawan baik saya iaitu Muhd Akmal Abu Hassan . sambil2 tuh korang boleh release tension . oke jom tengok ! (maaf jika tulisan kurang jelas , pakai kanta pembesar yea . hehe)


watak fazie ade ! hehe :D




amacam ? best tak komik hasil karya kawan fazie ni ? kalau tak faham , cuba fahamkanlah yea . watak2 dalam cerita ni pun budak2 kelas fazie dan cikgu2 kami . any comments ? 



7 nak glemer:

IEQAH said...

Wahh korang amek subjek apa ni sampai melukis bagai :)
Anyway kreatif dear..lukis by own ka kwn fazie tu??

ifwat SAHAJA said...

ni seklah teknik ke? hahaha..
btw, kreatif la.. dlu ifwat pun ada member pandai wat komik, siap wat manga lagi.. cool :O


http://www.iefwatsahaja.com

miszfazierra said...

@IEQAH
kami amik akaun jea . ni kawan fazie yang buat sndiri . dia memang pandai melukis . tapi dia sorang lah . yg lain tak pun . hehe

miszfazierra said...

@ifwat SAHAJA
bkn lah kami skolah harian biasa jea .msti kwn ifwat kreatif :)

Cik Ezy said...

haha..
kretif betol..
pndai die lukis2..

miszfazierra said...

@Cik Ezy
yupp , bakat semulajadi lah katakan . hehe :D

ifwat SAHAJA said...

tau takpe.. hehe.. tapi tu dulu la.. zaman2 skolah.. lama dah.. tahun 2004 kot..


http://www.iefwatsahaja.com