Aku Kecewa!!!!!!

Assalammualaikum...



Sesungguhnya aku insan yang lemah
Tak mampu mengawal perasaan sendiri pabila kecewa
Saat ini aku benar-benar kecewa

Sesungguhnya aku tak mampu mengawal
Perasaan cemburu yang membuak-buak ini
Ketika ini aku sedang menangisi
Kerana cinta kau telah beralih arah

Apakan daya
Aku cuma insan yang tak sempurna
Menagih cintamu yang cukup indah
Yang selama ini aku dambakan
Kau telah pergi...

Mungkin ini pengakhirannya
Untuk kita berdua
Tiap detik kenangan yang tercipta
Akan aku sematkan selamanya dalam hati
Kerna takkan mungkin diriku
Jumpa pengganti sepertimu

















SUMPAH KECEWA! WAAAA HARRY STYLES AKU!!!!!!!!

p/s: malam ini memang kecewa berdouble double. dengan si dia dah ade orang lain, Harry lagi. makkkkk! :'(

22 nak glemer:

Dikbi Kamaruddin said...

aduh...ciann kat fazie...sampai hati si dia buat gitu.. sabar ye, mungkin ada yg lebih baik bakal jadi pengganti

Hnahdy said...

ada penganti.. harap sabar menunggu :)

Misz Fazie said...

@Dikbi Kamaruddin
hmm tu lahh. in shaa Allah.. amin.

Misz Fazie said...

@Hnahdy
baiklah :)

Ayie Abas said...

gambar tylor swift tu kan? cantik :)

kura said...

jangan nk kecewa sgt la awk. hahha

Leeza dayasari [santai leeza] said...

jommm bangkit .. bangkit drpd kekecewaan. mmg sukar tp jommm usaha n cuba.

Misz Fazie said...

@Ayie Abas
dia memang cantik :D

Misz Fazie said...

@kura
haha okay -,-

Misz Fazie said...

@Leeza dayasari [santai leeza]
okay sy cube jugak! thanks sis :D

Shasha Yacob said...

cari lah pengganti. hihi. ingatkan jantan mana dah tadi.

Crack said...

^_^ c'mon la...cheer up lo...membazir masa remaja aja nak kecewa2 ni. Tu kan sedikit dari pembelajaran hidup. Kan? Kan? Anyway comey kotak kat atas tuh. nanti pinjam ble gambar tuh? ^_^

ANNA MARIANA said...

sabar k... Allah pasti bagi yang terbaik punya nanti.. =)

Cik Tyra Lee said...

harry 1D kan? hahaha. lawak la..

Nur Emilya said...

hehe sabar kak! insyaallah pengganti selalu lebih baik :)

sa mic said...

Harry dengan taylor kan ?! hummm :(

Misz Fazie said...

@Shasha Yacob
tgk laa klu ade sehensem harry ni. hehe :D

Misz Fazie said...

@Crack
hehe thanks for the advice incik crack. nak pinjam kotak? ambiklah :D

Misz Fazie said...

@ANNA MARIANA
in shaa Allah. amin :)

Misz Fazie said...

@Cik Tyra Lee
lawak? hehe :D

Misz Fazie said...

@Nur Emilya
amin amin :D

Misz Fazie said...

@sa mic
tak dapat terima kan? hee :(