Bila Si Dia Ingat Kamu?

Assalamualaikum...

Entri kali ni khusus untuk wanita yang sudah berpasangan atau bakal bertunang atau bakal berkahwin mahupun yang dah berkahwin pun boleh.

mesti korang tertanya-tanya bilakah waktunya si dia paling suka fikir tentang dirimu. tengok ni ;

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
43% 
Di Bilik Mandi

38%
Di Pejabat

11%
Dalam Kereta

8%
Ketika Di Gim.

kepada kaum lelaki, acaner setuju tak? kalau tak setuju sila komen :)

15 nak glemer:

aQu Mad said...

time berdoa dalam solat :D..

kopi pasta said...

err...err haha sebelum tidor pon ada juga :P

Hnahdy said...

hahaha.

UA said...

Haha.
entry ni mampu buat sy tergelak.
tp yg pertama tu xleh tahan laa.
haha

Fendy said...

dalam bilik mandi ketika sedang buang air besar...hehe

Azie Namico said...

di pejabat mungkin...hahaha

boni kacak said...

kenapa dalam bilik mandi??hahahaha

sa mic said...

part mandi dengan kat gym tu yang menjadi kenyataan , hehehe xD

Nick Nashram said...

dekat gym rasanye takde kot..hahah
masing2 sibuk nak workout.

Misz Fazie said...

@aQu Mad
betul jugak tu :D

Misz Fazie said...

@kopi pasta
ni mesti ade pengalaman :D

Misz Fazie said...

@UA
haha yeke. hihi xD

Misz Fazie said...

@Fendy
amboi.. hahaa

Misz Fazie said...

@boni kacak
entahlah. hahaa xD

Misz Fazie said...

@Nick Nashram
sikit je, tak banyak kan.. heee