Anda Pakai Tudung Apa?

Assalammualaikum...


Peringatan untuk diri sendiri dan anda semua :)
kredit: bakal kakak ipar. hihi :p

21 nak glemer:

Khaifaiz Khaifaiz said...

Alamak.. Sy tak pakai tudung

cweet pinky said...

hehehe , CP sental je mane yang selesa , lagik2 tudung nak bawak training silat nih ...

Leeza dayasari [santai leeza] said...

singgah sambil jenguk2 entri...

Leeza dayasari [santai leeza] said...

emmmm......

Misz Fazie said...

@Leeza dayasari [santai leeza]
kenapa sis leeza?

Misz Fazie said...

@cweet pinky
hehe ok la tu :D

Mrs.Wanida said...

done follow u..
sy pon pipi tembam gk. dulu slalu kena panggil bulat..huhuhu.xsuke gile
sy bedal jek tudung yang ada tp xsuke tdung cam ariani tu. xsesuai bebenor.muahaha...

kura said...

oooooooooooooooo :3

sa mic said...

huihui tudung nenas tu yang paling meluat . Hahah

Dikbi Kamaruddin said...

tudung biasa2 ajer..paling suka shawl & tudung bawal...

Misz Fazie said...

@Mrs.Wanida
pipi tembam? haha jumpe geng ni. yup tudung ariani memang tak sesuai dgn pipi tembam macam kite. hehe :D

Misz Fazie said...

@kura
pppppppppppppppppp :p

Misz Fazie said...

@sa mic
haha memang pun

Misz Fazie said...

@Dikbi Kamaruddin
biar nampak simple kan :)

hafiz hafizol said...

Dalam banyak2 tu, semua saya dah jumpa... Hahahaha

shasha yacob said...

nice info. untuk peringatan saya juga :D

-meeSUPERGIRL- said...

yg penting menutup aurat dan yang paling penting buakn tudung saji haha

Misz Fazie said...

@hafiz hafizol
dah jumpe semua? waahh

Misz Fazie said...

@shasha yacob
thanks shasha :)

Misz Fazie said...

@-meeSUPERGIRL-
yeahh. bukan tudung saji. hahaa

Niswatus Solikah Samik said...

peringatan buat akak jugak ni... :)