Harimau Malaya Menang 2-0

Assalammualaikum...

TL penuh pasal bola. 

Alhamdulillah Alhamdulillah akhirnya Harimau Malaya menang dengan bergaya mengalahkan Sang Garuda. memang tak sia-sia fazie menjerit tadi. haha..

Separuh masa pertama memang best. mula-mula Indonesia asyik serang memang dah tak senang duduk fazie dibuatnya. haihh. tapi tak lama tu gol Indonesia dapat Harimau bolosi. jyeahh! riuh rendah rumah. haha.

Perlawanan tadi memang terbaik Indonesia pun tetap serang masa separuh masa kedua. Malaysia banyak defend je, kurang serangan. ada pulak yang cakap Malaysia saja lengah-lengahkan masa. 

Kesimpulannya, semua rakyat Malaysia boleh tidur lena malam ni. Alhamdulillah. lepas ni kita akan bertemu Thailand. semoga kemenangan berpihak kepada Harimau Malaya dan kekalkan kejuaraan Piala AFF Suzuki. 




15 nak glemer:

Aida Omar said...

aumm aumm aumm harimau gah mengaum :) Tahniah buat Harimau Malaya anda buat kami semua bersatu distadium bersorak bersatu padu :)

Misz Fazie said...

@Aida Omar
yeahh terus mengaumm!

kura said...

wan zack haikal? -,,-

Misz Fazie said...

@kura
haha kenapa??

Puteri Kasih said...

Tahniah Harimau Malaya..memang penuh TL semalam kan

Leeza dayasari [santai leeza] said...

seluruh rakyat malaysia bangga tau... haaaaaa

SyAmSuL AnUaR said...

yeah!!! Menang!!!

Misz Fazie said...

@Puteri Kasih
yup, sbb tu printscreen trends tu. hehe

Misz Fazie said...

@Leeza dayasari [santai leeza]
mestilaa dah menang kan.. hee :D

Misz Fazie said...

@SyAmSuL AnUaR
yeahhh! :D

Nur Amalina Maisarah said...

hee wan zack haikal..follow here..follow me back ? htpp://maerahim@blogspot.com

-meeSUPERGIRL- said...

yeahhh ! tranding #harimaumalaya!

Misz Fazie said...

@Nur Amalina Maisarah
okay :)

Misz Fazie said...

@-meeSUPERGIRL-
yeahh! selamanya~

Shasha Yacob said...

yihaaa, selamnya harimau mengaum. auammmm