Give Away Wan hazel

Assalamualaikum...


comel betul hadiah yang wan hazel nak bagi ni. fazie pun dah tergoda. sebab tu fazie join giveaway ni. hehe. 

Syarat-syarat dia pun senang aje. jap eh nak copy :D

Korang cuma perlu LIKE gambar Wan kat ruangan nie RINDU DAN CINTA. Korang pergi ke applikasi tu. Mungkin loading agak lambat sikit..tak pe tunggu je taw. Korang LIKE setiap hari taw.. sapa yang paling banyak like dia lah yang menang.. Cara nya mudah..Korang like lepas like korang komen kat entri nie kalau dah like.. Wan akan monitor kat ruangan tu..Jangan menipu bab Wan akan Monitor brapa like dan brapa komen korang pada hari tu. Senang kan.. lagi banyak korang LIKE lagi banyak peluang korang nak menang dan pemenang pasti akan dapat hadiah yang istimewa sekiranya wan tercalon
apa salahnya tolong LIKE kan.. mangsa tag fazie ialah :

*sesiapa yang jadi mangsa tag ni mohon klik LIKE dekat sini. hehe arigato! 

11 nak glemer:

sa mic said...

maseeeeh tag ,kihkih . Nanti rajin wa join, ehek!

atirah^^ said...

GudLuck ! :)

mohamad rivai said...

wow, hadiahnya banyak tuh :D

shasha yacob said...

terima kasih daun keladi sebab tag. :D kalau ada masa terluang saya join, tapi undi mengundi tuh memang saya akan buat la hihihi

CikMunBlogger said...

Good Luck :D

CikMunBlogger said...

Good Luck :D

zila manaf said...

oyehhh gudluck!!

Puteri Kasih said...

good luck fazie ^_^

-meeSUPERGIRL- said...

good luck cik glemeerrr :)

Kechek said...

Thanks for the tag dear.
All the best oke~!! ;)

Shiyda Aqma said...

thanks tag dear , ada masa akak join tau :)