Justin Bieber Di Haramkan Di Filipina



Penyanyi terkenal di Hollywood iaitu Justin Bieber telah diharamkan memasuki ke negara Filipina. Ini semua angkaranya sendiri mungkin mahu bergurau agaknya.

Selepas kekalahan peninju Filipina Manny Pacquiao di tangan Juan Manuel Marquez pada 8 Disember lalu, Justin Bieber meletakkan gambar di Instagram beliau iaitu gambar Michael Jackson menari dengan badan jatuh dan menyatakan gambar itu seperti Manny jatuh di gelanggang tinju.

caption gambar tersebut :

"Pacquiao doing the lean with MJ.. Classic moment."

katanya ada di antara kalangan ahli politik Filipina kurang senang dengan gurauan penyanyi tersebut. Mereka telah mengeluarkan kenyataan :

"Mr. Bieber should have known that the Hon. Pacquiao has reached his stature as such as a result of sheer hard work, determination and firm belief in God, and despite such stature best exemplifies humility and grace even in defeat."

malah mereka mahu JB memohon maaf atau beliau akan digelar 'persona non grata' iaitu dia tidak dibenarkan memasuki ke negara Filipina lagi.

 <--- gambar yang diupload oleh JB di Instagram beliau. 

p/s: padan muka JB. harhar. :p

12 nak glemer:

Crack said...

Akhirnya ada jugak berita yang menyeronokkan hati ni. Wkakakakakak

Princess Syazliyana said...

padan muka..hahha*evil laugh :x

potia casadelarossa said...

sy agaknya ketegori mana erk

ANNA MARIANA said...

bukan best sangat pon lagu2 dia... opsss... =)

Misz Fazie said...

@Crack
berita baik kan. hehe

Misz Fazie said...

@Princess Syazliyana
suka eh. hehe

Misz Fazie said...

@ANNA MARIANA
memang tak best pon :D

sa mic said...

Oh ada dengar kat radio juga, hehe xD.. dia lawak pun tak kena cara, itu nasib tak kena cincang , kihkih

Aida Omar said...

adesh.. haha tu lah bergurau tak bertempat kan dah setempek kena :P harap JB bertabah menghadapinya.

Shiyda Aqma said...

mmg padan dgn muka dia ! haha ::D

~didiey~ said...

xminat dgn bieber nie dr dulu lg..huhu

Aliff Haikal said...

Padan muka dia !