Harimau Malaya vs Sang Garuda

Assalammualaikum...



semua orang tahu malam ni perlawanan antara Harimau Malaya menentang musuh tradisi kita Sang Garuda. korang mesti ingat lagi kan detik kemenangan kita sewaktu Harimau Malaya pada Sukan Sea Games 2011 di Indonesia yang membenamkan keegoan rakyat Indonesia yang terus-terusan tidak menghormati kita. masa tu fazie tak senang duduk! haha. emosi semua nak kencang. tapi alhamdulillah Allah menyebelahi kita dengan kemenangan yang sangat bermakna untuk semua rakyat Malaysia.

buat masa ini, Malaysia di tempat yang ketiga. Singapura di tempat kedua manakala Indonesia ditempat teratas kumpulan B. tidak dinafikan Indonesia semakin kuat apabila menang keatas Singapura 1-0.

marilah kita semua rakyat Malaysia mendoakan kemenangan berpihak kepada Harimau Malaya lagi. In shaa Allah. fazie hanya mampu menonton di tv tak tahu la kalau ade yang sudi teman malam ni. *cedih* jangan pulak lepas ni ade lagi "attention seeker" nak kerat sana sini, bogel sana sini. ppffftttt!



Selamanya Harimau Malaya!





4 nak glemer:

Norazura Mohd Rahim said...

wawww semangat yer...

Nadrah Zulkifly said...

BW here! Nak menang shawl, topup, blog edit, doodles, lampu menarik dan pelbagai lagi? Join here!! http://nadrahzulkifly.blogspot.com/2012/11/special-year-end-ga-fy-nad.html

Unknown said...

ya lucu dekat sini. bila saya tengok dekat tibi hari tu, semua malaysia jerit bagai, sekali fokus dekat indon, diam bukan main, haha

Miss Tembikai Bulat said...

saya pergi waktu time lawan indonesia ni :D me love bola too :)

http://aienhamzah.blogspot.com/2013/01/aku-bola-sepak.html